Sivut

tiistai 22. tammikuuta 2013

Flash trough the lashes

Nihii, haii! ^ ^

En tiedä miks tekee mieli kirjottaa näin yliepäminunlaisesti, varautukaa sekavaan selitykseen. :D

Mulla on ostohimo.
Himoitsen nyt kolmea uutta Pullipia. Luonteet ja ulkonäöt on lähes valmiita, mutta kaikkien saamisessa luonnollisesti kestää. Malleja en kyllä oo päättäny, ainakin yks, ellei kaksi, on kustomoituja.

Mutta sitten on myös myyntihimo. 
Meinaan Kuuta. Oon vitun kyrpiintyny siihen. On toi meikki söpö kun mikä, koska Painajainen on paras. Kroppa toimii vihdoin, eikä modattu mekanismikaan oo ongelma. Peruukki sopii ja chipit myös.
Dalit on vaan niin lapsekkaita.
Mitä kuvausideoita mä tolle keksin? Mitä puen sille? Ei sille sovi värit, sen meikki on niin tumma, luonnekin taistelee täysillä vastaan.
Eli siitä tytöstä ois varmaan aika päästää irti. 
Luultavasti menee vaihtoon Pullip custom baittiin. Jos kellään olisi tarjolla päätä vaihtoon, niin laittakaahan kommenttia niin sovitaan jatkosta. Olisi iso helpotus päästä siitä eroon, vaikka tosi epävarma oonkin...




En mä kuitenkaan vaan myyntipuheita pitämään tullu. On vihdoin himo postata kuvia. :3











Kas noin. (:
Tähän siis liittyi uusi otsikko, typykälläni on uudet ripset

9 kommenttia:

  1. Sun Dalis on niin nawwws~ Söpöjä kuvia! Rakastan sun nukkejas :3

    muovirakkaus.blogspot.com
    kurkkaisitkos^^

    VastaaPoista
  2. Ihania tollasia talvisia kuvia. :) Kuu on kyllä aika sulonen ;___; ♥

    maaginennukkeunelma.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Kiva kun tykkäätte. :33 Voin toki harkita myös rahalla myymistä, mutta riippuu siitä paljonko tarjotaan.

    VastaaPoista
  4. Sul on ihania nukkeja;) Hienoja kuvia^--^

    http://nukkenimun.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. uhh <33 ! HALUUN OSTAA KUUN !!!!! SE ON ITSE TÄYTELÄISYYYYYYYSSS n___n !! JA Esinkin on aivan ihana c: ~

    VastaaPoista
  6. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  7. voisin ehkä vaihtaa custom-nukkeeni, koska olen itse siihen myös kyllästynyt, olen myöskin kyllä epävarma, mut... c; kommentoi vaikka blogiini tai jotain, jos haluisit. en nimittäin sähköpostiani haluaisi kaikille näyttää tässä.

    VastaaPoista
  8. Sori, luulin vastanneeni jo, mutta sori, en. ^ ^'
    Mun piti jo päivittää tänne blogiin että EN siis ole myymässä tyttöä. Oon pahoillani. :c Onnea uuden kodin etsimiseen!

    VastaaPoista