Sivut

sunnuntai 4. marraskuuta 2012

hmngh, terveisiä Painajaiselta

 ~ Ohaaaaai friends ~

Joo-o, onhan siitä kauan kun viimeks jotain tänne laittelin, kun en oo vaan jaksanu.
Musta myös tuntuu että tää blogi on huono ja tylsä ja jotain sellasta ja silleen. u__________u

Anteeksipyyntönä hitaudesta heittelen vähän kaiken näkösiä kuvia, kuten

~ aloituskuvat
~ CoolCat-tilaus
~ miittikuvia

Le START



Elikkä Esin ja sen uudet chipit ja peruukki. Itse olen todella tyytyväinen. 
Kuu-ukkelista tulee kuvia myöhemmin, koska nyt mulla olevat kuvat eivät olleet järin edustavia eikä sopinu Esinin kuvien kanssa.


Le TILAUS

Tilasin siis kahdet (ensimmäiset ja viimeiset) chipit CoolCatin tilauksessa Meni-chanin kanssa ja nuo keskimmäiset tuli extrana. Lisäksi tilasin kahdet sukkahousut ja kaksi paitaa. Extrana tuli vielä kahdet sukat.




Tykkään kaikista, vaikka tummansiniset olivatkin täysin väärää väriä... 
Pinkit menee myyntiin, siniset tulevalle nukelleni, Emirialle.







 Extra-sukat oli mun mielestä molemmat tosi ruman värisiä, joten nekin menevät myyntiin (olen kiittämätön). ::D

 Viimeisimpänä sitten nämä jumalaiset verkkosukkikset, mä vaan niin rakastan näitä.... * q *


Le MIITTIKUVAT

Meillä oli vip-miitti Kluuvin kauppakeskuksen yläkerrassa tuossa viikko sitten.
 En kuvannu paljoo mutta tästäpä hieman jotain maistiaista. : >


























Tiian Mai ja Hannan Saki. Sulosia tyttöjä. : >


Katjan Cho josta tämä on valitettavasti ainoo hyvä kuva. :c

























Ellun Meichi a.k.a Mei sekä Sagan Ikashi.
























Viimeisimpänä Sagan Hazel joka on ehkä maailman kuvauksellisin Lunatic Queen. * q *

Kiitos kun (jos) luit, toivottavasti nähdään taas lähiaikoina. ^______^

7 kommenttia:

  1. Mä voisin ostaa noi kahet sukat :> (ehkä) en ole siis ihan sata prossaa varma, mutta aika varma kummiski nwn
    Voisit lähettää mulle sähkäriä, jos oot valmis myymään sukat mulle (; s-posti:
    nea.puumalainen@hotmail.com

    Mursu kuittaa~
    mursunnuket-pulliplover.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitettavasti myyn kaiken varmuuden vuoksi ainoastaan erään foorumin myyntipuolella, en siis etsi kiinnostuneita täältä. Anteeksi.

      Poista
  2. Kivoja kuvia. <3

    www.weheartpullips.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Aw ihana Esine ja en malta odottaa kuvia Kuusta <3 c;

    VastaaPoista
  4. Oiii, Esine on söpööööö<3 ! Tää on ihana blogi, joten liityn n u n Voisitkovliittyy mun ?
    www.dollrainbow.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Olet saanut minulta I love your blog-tunnustuksen. Ohjeet viimeisimmässä postauksessani!

    dollhilll.blogspot.com

    VastaaPoista