Sivut

lauantai 22. syyskuuta 2012

Kiusaan vaan

Niin hei.

Tulin vaan näin kuukauden jälkeen ilmottamaan asian, jonka te kyllä jo näitte, että joo, ei kuvia.

En saanu teille kuvaa edes kebabeläimestä, koska en osaa käyttää tätä iPadia kunnolla...
Voitte eka kuvitella, miltä se näyttää ja sitten googlettaa. Se on se laaman näköinen makkara.

Öä, niin. Esinin ja Kuun peruukit tuli eilen, päätin, että Esinin nimeksi jää Esin, Kuu jäi Painajaisen luokse kylään, koska Dalien meikkaaminen on mielestäni raivostuttavaa ja vielä sitten lisäksi minun ja Menimienain Coolcat-tilauksen saapumiseenkaan ei mene kauaa. 

Kuvia mun olisi tarkotus laittaa, kun saan Kuun takas.

Strawberry näköjään haastoi mut, luin kyllä sen postauksen, jossa haaste oli,
mutten tajunnut tulleeni haastetuksi... ono

Kiitän ~


Jos saisit juuri nyt 5 nukkea mitkä ne olisivat? 

Pullip Prunella, Dal Ra Muw, Dal Custom Angry ja kaksi custom Pullipia.


Onko sinulla tulevaisuuden haavetta? 

Ylä-asteen jälkeen haluan muuttaa Töölöön, mennä taidelukioon, alkaa aktiivisemmin harrastaa kuvataiteita, alkaa käydä kaikissa Helsingin seudun, Lahden ja Tampereen coneissa, alkaa opiskella japania ja päätyä Japaniin vaihto-oppilaaksi.
Lähemmässä tulevaisuudessa, eli ensi vuonna, olisi tarkoitus järjestää ihana conivuosi itselle ja parille kaverille, meinaan Desuconia ja Frostbitea (ja kaikkia niitä muita lähiseudun coneja), joihin cossitkin on jo suunniteltuina.


Oletko kaksimielinen ihminen? Jos olet, mikä naurattaa sinua eniten? 

Riippuu seurasta... 


Käytätkö meikkiä? Jos käytät minkä verran? 

Kajaalia. Ja peitepuikkoa.


Oletko ikinä seurustellut? 

Voi kun oisinkin. Olen tällä hetkellä niin rakkaudenkipeällä tuulella.
Kyllä mulle kelpais joku ihana mua pitempi söpöläinen... ~


Katsotko pokemonia? 

En katso.


Aamu vai ilta? 

Ei kumpikaan!
Aamulla pakotetaan heräämään liian aikasin
 ja illalla raivotaan siitä kun ei mennä nukkumaan. >(


Oletko jo saanut ensisuudelmasi? 

Sen voi varmaan päätellä... Onneksi se on sellanen asia, että sitä sietää odottaa.


Sipsi vai popcorni? 

Olen uudelleenrakastunut popcorniin!
Pienenä tykkäsin niistä, vähän isompana taas en, mutta nyt kun olen oppinut paistamaan niitä niin,
ettei pussiin jää yhtään ainutta irtonaista maissipalaa, ahmin niitä jatkuvasti...


 Onko sinulla idolia? Jos on kuka? 

Mä niin vihaan sanaa idoli. Ei mulla ole, tai no, Nightmare oy. :3


 Oletko tehnyt jotain sellaista mitä kadut? Jos olet mitä? 

Sain valita, ostanko Dal Dotorin vai Melizen, ja valitsin Melizen...
Ei ole kovin iso juttu, mutten keksinyt nyt muuta.


~~

Nährään.

4 kommenttia:

  1. Uusi lukija on tullut jäädäkseen. ;)

    www.weheartpullips.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Sinut on haastettu, buhahhaa XDD.

    Little-dolls-in-wonderland.blogspot.com <~ Tuolta näät kysymyksesi :33

    VastaaPoista
  3. Liityn lukijaksi ~ Esin on muuten tosi ihana! ^w^ Milloin postaaaaaat? xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Millonkohan jaksasin? :D Mun pitäs tehä kuvatarina tytöistä ja sitten saan ehkä postaustahdin säännölliseksi. Pitäisi vaan vaivautua Kartanokoskelle saakka sitä tekemään, en tiedä millon näin tulee tapahtumaan....

      Poista