Sivut

keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

The darkness above me









Hurmaava nainen.  

Ennen-jälkeen kuvat vielä:



Ylhäällä ennen, alhaalla jälkeen. 
Clarylle suoritettiin mattalakkaus (+huulien glossaus) ja ripsien vaihto lisäys.

Nekin kanssa tehtiin, ja ollaan ihan tyytyväisiä, toivottavasti Sacchankin, jonka nukke Clary on. :)

Vielä lähempi kuva kampauksesta, tiedän, että hiukset vähän sojottaa...


Hahmotelma Claryn hääkampauksesta, minä tein. :3

Puhdistettiin myös Claryn Obitsua, mutta mikään väri ei lähtenyt... ^^'

4 kommenttia:

  1. Tosi ihana kampaus! Toi on minulle ja Jessekisulle tuttu juttu, et obitsu on likainen, eikä väri lähde... Toivottavasti Sacchan pitää!

    T. Neko*Chan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei edes isopropyylialkoholilla irronnut. >____< Ja kiitos paljon. ~

      Poista
  2. No tottakai pidän >3< Ihanaihanaihanaihanaihanaihanaihanaihanaihanaihanaihanaihauiwhniwfhnfjkedvio ;u; Kun katon tuota ennen-kuvaa, mua alkaa nolottaa >_< naama kiiltää ja ripset on leikatut :,D Mutta ihanaa työtä ootte Neksulin kanssa tehnyt, halaan teidät kuoliaiksi huomenna <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua taas hävettää noi mun ottamat kuvat. Ripset ei näy, ei sitten yhtään. :'D
      Neki kattokin, että oot leikannu niitä "mutta ne oli niiitä aikoja...". ^^'
      Kiva kun tykkäät. 8D

      Poista