Sivut

tiistai 3. heinäkuuta 2012

Darken & lighten








Huomaatte mun sormen peilissä, mä tiedän, anteeksi. 
Aina kun jollain käy noin, mietin, miksei ne ota uusia kuvia... :D En jaksanut. 










Mun kamera on muuttanut kuvakoon kaksi kertaa suuremmaks kun normaalisti. ;_____;
Onneksi kuvanlaatu säilyi pienentämisestä huolimatta. ~

Kuvasin eilen Esiniä, yllätys yllätys, ja tulokset näitte äsken. Tykkäsittekö? Lemppareita?

Saan tosiaan uuden nuken tässä jossain kohtaa. En ole 100% varma millon.
Se on Pullip Adsiltia, sille tulee Cancanin ruskea peruukki ja Obitsu ja nimeksi tulee Clary.

....

Sut on trollattu!

....

Kaverini, Sacchan, lähtee Unkariin, ja siksi aikaa toimittaa nukkensa, Claryn, minun luokseni. :3
Sinä aikana, kun Lieju (eng. Clay) on täällä, mottaan mattaan hänen naamansa ja valmistelen hääkampausta elokuuta varten.

Tietääkseni eilen Sacchan toimitti Claryn Nekille, ja sitä kautta hän tulee minun luokse. ^^
....

Meni-chan kävi äsken lakkaamassa Oliviansa naaman, kun hän oli tehnyt uuden meikin.
Tuloksia voi varmaan jossain kohtaa käydä katsomassa hänen blogistaan, vai?
Linkin löydät tuolta blogin sivusta nimellä Puunukke.

....

Ainiin,
rekisteröidyin tänään Anikiin, löydyn sieltäkin nimellä Ainski. 

Ainski & Esin

7 kommenttia:

  1. Tämä on mulle EPÄTERVEELLISTÄ. Esin on ihan liian ihana, mulla on jo muutenkin seilakuume että kiitti vaan. >n<
    Muttasiis aivan mahtavia kuvia kerrassaan, Esin on ihana. Ylivoimainen suosikkini on yhdeksäs. Ilme ♥.
    Oon saattanu kysyä aiemminkin, mutta onko toi mekko Esinpienen stockista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. ♥
      "Mekko" näyttää mekolta, kun se on musta, se on erillinen (barbin?) yläosa ja Esinin tyllialushame, tyllilaahus ja mamelukit, eli stocista suurin osa. :3

      Poista
  2. Vooijeeesh Mua trollas jo sacchan : D
    UiUiUIUIUIUI haluun jo nähä mitä Clarylle käy ^^

    Shadow-of-a-doll.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Kaikilla on ihanat blogit ;A; Miun.. :---DDD... Ihania tyttösiä muutes <3 I do like <3<3

    VastaaPoista
  4. SA POSTAAT SITTEN KUVIA POSTAATHAN??????!!!!!
    Klooriliejua en malta odottaa kotia, mitas ootte Neksulin kanssa saaneet aikaiseksi? (jos ootte viela saanut mitaan aikaiseksi, epailen eiku ei mitaan...)
    Makin muuten oon kai Anikissa, en vaan muista salasanaani tai nikkiani :D Jee hyva mina.
    Taidanpa nyt lahtea siemailemaan (alkoholitonta) sitruunakaljaa, parisemaan ja lahtemaan hairitsemaan mun aitia tai sitten menen vain simahtamaan sankyyn (siis nukkumaan). viszlát, joka muuten tarkoittaa unkariksi moi moi.
    (yay, TROLLASIN!!!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tuota... Arvaus osu oikeaan...
      Clary on vielä Nekin luona ja minä Savonlinnassa. Ehkä koitan saadan Nekin kiinni maanantaiks.

      Poista
    2. Gah, iPad jumittaa. Niin, sitä piti vielä sanoa, että hellät käsittelyt saa neiti, joten voit rauhassa juopotella kaljoinesi. Hyvää yötä!

      Poista