Sivut

tiistai 10. heinäkuuta 2012

2nd

Toinen postaus päivään, mutta tämä on tylsää. 

Haaste nimittäin! :D

Musta tuntuu, ettei kukaan ikinä lue näitä, muttakun näitä on niin kiva tehdä!

Haaste tuli Rosalielta.

1. Pelkosi?
Pelkään, että äidille sattuu jotain... ;____; 
Oon häneen tosi kiintynyt vieläkin, en tajua sitä, mutten myöskään häpeä.

Pelkään tappajia, pedofiileja, juoppoja yms. Aina pelkään olla Tikkurilassa ja muutenkin yksin jossain.
Oon todella vainoharhanen, ja luulen, että mulla on luulotauti. >_____<

Pelkään myös pimeää.


2. Jos varastaisit jonkun muun pullipin niin kenen ja kenet?
No en mä nyt oikeesti...
Tai no, kun kerran otat puheeksi, niin 
Rosalien Hiinan ja Lillianin, 
Sacchanin Franciskan,
Em-chaman Lullabiellen,
tiiAn Boun ja Main,
Sateenkaaren Tsukin ja Karun,
Chiyokon Daichin,
Keksinmurusen Winonan,
Lawleyn Rian ja Kitten,
Hunajasienen Yumen, Ritan, Netan ja Junkon,
Suemomon (?) Isolden,
Nightmare oyn Meenan, Hakun, Reinan, Prunellan, Noodlen... Kaikki, kiitos! ;_____;
ja on niitä vielä ihan hirviästi!


3. Minkä ikäisenä aloiti nukkeilunt/ sait ensimmäisen pullippisi?
>///////< Olin juuri täyttämässä 12...


4. Ajattelitko joskus lopettaa nukkeilun? D:
Rajoitan nukkejen ostoa sen takia, että pelkään, että innostus loppuu joskus pysyvästi...
En aio lopettaa nukkeilua, mutta joskus se loppuu anyway.


5. Lempi ruokasi?
Niitä on paljon, mm. makaronilaatikko, jauhelihapapuli ja jauhelihapihvit.
oon kunnon antikasvissyöjä...


6. Seurusteletko?
En vielä, enkä oo koskaan aikasemminkaan, mutta on mulla yks aasialaisehdokas, ja toivon, että tunne on molemminpuolinen. Silti aion odottaa koska olen mielestäni liian nuori seurustelemaan ja muutenkin poika on mua monta vuotta vanhempi... >___<


7. Teetkö nukeillesi mitään joista nukkesi (jos ne olisi eläviä) ei pitäisi?
Kuvaan joskus Esiniä ilman vaatteita, niin, että vain hiukset peittävät... Mutta ihan vain taiteen kannalta, en mä nyt niin pervo ole!

8. Minkä loppuun myydyn nuken haluaisit?
Prunellan. Ja Veritaksen. Ja nyt liisun Gosupikkupissiskawaiiblipporyhmään, haluaisin Kirakishoun. Mutta vaan vaatteiden takia, ja on meikitkin nätit, mutta Barasuishou on samanlainen, joten tyydyn siihen.
Edit// DAL SAKURA ON IKUINEN UNELMANI! >_____<

9. Onnen numerosi?
2, 4, 6, 10, 12, 24.

10. Ketä ihailet?
NIGHTMARE OY ; 3 ;


11. Lähetä tämä Haaste/Award kahdelle nukkeilijalle, ja pyydä heitä täyttämään tämä.
Ömmö, Neki! Ja...Chiyoko!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti