Sivut

sunnuntai 24. kesäkuuta 2012

The new start!

Yllätyitkö?

Siirryimme uuteen osoitteeseen vanhan blogin huonon toimivuuden vuoksi. Tämä on uusi alku!

Niille, jotka eivät vielä tunne minua:

Olen Ainski.
Olen kotoisin Suomesta (what a sherlock!), Vantaalta (valitettavasti).

Harrastukseni ovat jazz-tanssi, seinäkiipeily, teatteri ja
nukkeilu.

"Miks toi fonttikoko muuttu?!"

Tämä blogi liittyy nukkeiluun.
Tiedätkö, minulla on kaksi Pullip-sarjan keräilynukkea.

Esin, muotiltaan Pullip ja meikiltään Seila.



Tältä hän näyttää. Nätti neiti, eikö?
Hän on toinen nukkeni.

Sanoin, että minulla on toinenkin, enkö sanonutkin?
Hänen nimensä on Mercy, hänen muottinsa on Dal ja meikki on minun tekemäni.

Tykkään meikistä muuten, mutta nenässä ja suun alla on inhottavaa oranssia, mitä lieneekään.




Noniin. Siinä olivat esittelyt ja ei-kovin-hääppöiset kuvat.

Tervetuola seuraamaan maailmaani.

WATASHI NO SEKAI
osa II

aloittakoon toimintansa!

3 kommenttia:

  1. Oii, Esin ja Mercy ovat molemmat niin kauniita *Q*. Varsinkin Esinin peruukista ja muutenkin ulkonäöstä pidän tai miten sen nyt selittäisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiva kun tykkäät. ^^
      Kiitos myös, kun liityit ensimmäiseksi (oikeaksi) lukijaksi!

      Poista
  2. Täähän on tosi hieno blogi! :3 Sekä Esin että Mercy ovat supersuloisia.. Seilan meikit *Q* ♥
    Tosiaan, odottelen jo innolla seuraavaa postausta. Onnea ja menestystä Watashi no Sekai kakkoselle! ^^

    VastaaPoista