Sivut

lauantai 30. kesäkuuta 2012

Everything I hate

Säästän teidät kaikelta siltä. Iltaa.
 Täällä puhuu Ainski, jota puri laiskuusmonsteri. Pidin viikon taukoa, olen todella, todella pahoillani! 

Asiani ei ollut löpistä tauosta ja pälä. Halusin vaan tulla kertomaan, miten mua niin pännii eräs asia... Sain bannit Pullip Suomeen! Är - syt - tää. Syynä oli spämmi. En kyllä omasta mielestäni ihan bannin arvoisesti ole spämminyt. 
Yksi kuukausi vaan, thank god. Lopetan kuitenkin valituksen, kohta joku mode tulee lukemaan vuodatustani ja lätkäsee 11 kuukautta lisää jäähyä. :D 

 Tänään saatte selvitä ilman kuvaa. On yö ja käytössä kamera ja iPad. iPadissa ei ole USB-porttia eikä jostakin kumman syystä suostu lataamaan kuvia. Kuvanlaatukin olisi hyvä, jos olisi valoa. Valoa, valoa, valoa. Joku sanoi että se on ihan hämy kirja. 
 OH RIGHT, sanon minä. 
Onneksi huomenna pääsee oikealle koneelle, kun menee kotiin. Ja kotikone on hidas, veli kidnappasi laptopin ulkomaille. 

 FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! 

Sydämellä Ainski.

// Nyt on rivit korjattu.

2 kommenttia:

  1. Mua ärsyttää sun puolesta. Mä olisin ihan raivona, jos mulle kävis noin. Mutta toivottavasti piristyt ja oh right.
    T. Neki joka kirjoitti oudon kommentin yöllä klo. 0.13 (kännykällä)

    VastaaPoista
  2. Uooorrrgghhh, tosi ärsyttävää >o<
    Valoa valoa valoa on tosi hämy kirja, aika outo o_o olen lukenut. en pitänyt sen kummemmin. se on yliarvostettu >o<
    voimia sulle~

    VastaaPoista